Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

wtorek, 7 września 2010

..ametysty, fluoryty , perły i takie tam

Nie mam własnego ogrodu, ale mogę podziwiać kwiaty kupowane od babulinek.
Uwielbiam fioletowe i białe astry..uwielbiam na nie patrzeć , gdy są  muskane promieniami słońca .
Poniżej  asymetryczny  naszyjnik i komplet w tej kolorystyce.
Fioletowy naszyjnik wykonany jest z ametystów, fluorytów, agatów,kwarców, pereł i srebra.Do wykonania kompletu potrzebne  były duże perły i elementy srebrne.
Wszystko zrobione na "za pięć dwunasta". Nie starczyło czasu na fotografowanie, dlatego zdjęcie zrobiłam  dopiero w kafejce na krześle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.