Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

niedziela, 8 stycznia 2012

Wspomnienia..i gdyby nie Wyspa.

Witam
Dekoracje świąteczne , to już wspomnienia.
..ale gdyby nie Wyspa nie byłoby ich.

 Doniczka, akrylowa zielona kula, różyczki, owocki i porcelanowe ptaszki.
Wszystkie przedmioty sukcesywnie nabywałam na Wyspie Skarbów.
Dwa miesiące temu zlikwidowali ten przybytek rozpusty:)
W najbliższą środę otwierają w nowym miejscu.
"Vincent?Cieszymy się?":) 

Ogromna bombka jakby ze szkła weneckiego, akrylowa jarzębina i akrylowa tuja.

 Mógłby ktoś pomyśleć, że świeczki, to już kupiłam w sklepie.
Przykro mi bardzo:), ale świeczki też.. na Wyspie.

Wianek wykonałam własnoręcznie.
Wyplotłam go z dzikiego wina.
Udekorowałam drobiazgami zakupionymi na tej szrociarni.
Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Super lupy, a Vincenta bardzo lubie i czesto odwiedzam :) tez mozna duzo znalezc za male pieniadze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje, naprawdę świetnie miejsce ta Wyspa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie jest wyspa skarbów?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.