Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

czwartek, 24 maja 2012

Wyspiarskie kolorki

Witam
Na Wyspie czasem bywa kolorowo. 
Złowiłam pojemniczki na dipy dla mojej koleżanki.


Zrobiłam kilka fot na miejscu, nie zabierając eksponatów ze sobą :)

Dostałam cynk, że powstaje nowa Wyspa na Kurdwanowie .
Dodatkowo wiem ,że od jakiegoś czasu funkcjonuje odział we Wrocławiu.

Pozdrawiam Was cieplutko.

4 komentarze:

  1. te pojemniczki świetne!!! a może one i na dipy i na minibabeczki są?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne skarby udaje Ci się upolować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz jakiś zwiadów o Łodzi, też bym ruszyła na polowanie. Uwielbiam to. Budzi się we mnie zew. Widać nie za daleko nam od pierwotnych.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o Wyspie w Łodzi.Zapraszam na polowanie do Krakowa.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.