Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

czwartek, 8 grudnia 2011

Kontrasty

Witam.

Niedawno w tv wspominano Annę German.
Pamiętam czas kiedy umarła. Strasznie płakałam, zwłaszcza gdy słyszałam często puszczaną w radio piosenkę
 Надежда
Moja babcia martwiła się, że tak rozpaczam , jakbym straciła kogoś bliskiego.
Miałam 6 lat.
Do tej pory w oku kręci się łza , gdy tego słucham.



Dla kontrastu przedstawię Wam muzykę , która w dzieciństwie działała na mnie całkowicie odwrotnie.Zawsze wprowadza mnie w stan ogromnej radości.
Była czołówką programu przyrodniczego.
В мире животных
Proszę posłuchajcie tego.
..i zostawcie tu swoje odczucia.


Takie moje sentymenty z dzieciństwa.
Postanowiłam podzielić się:)
Pozdrawiam cieplutko.!

2 komentarze:

  1. super kartka :)
    i muzyka ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tego nie pamiętam, ale blisko lat miałam w tamto wydarzenie, może więcej? German w dzieciństwie nie lubiłam, teraz mnie fascynuje. Muszę przyznać, że choć ciekawy filmik, też go nie pamiętam.
    Odnośnie numerologii: panna, szczur, według europejskich żywiołów, ziemia, według chińskich nie pamiętam? Może ty obliczysz? 30 sierpnia urodziny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.