Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

środa, 23 czerwca 2010

Sowa i czas

..i znów mnie wzięło na szperanie w złomie, gdzie znalazłam srebrną pokrywkę od starej Omegi i zawieszkę -sowę. Tchnęłam w nie nowe życie :)..czy będzie szczęśliwe?..czas pokaże:)
























Przy okazji przyszły mi też symboliczne skojarzenia i filozoficzne przemyślenia ;)
:
Sowa-symbol mądrości, ptak obdarzony bardzo dobrym słuchem i wzrokiem.
Czas- chwila, odcinek czasowy, trwanie.

Słuchając i obserwując , z czasem zdobywamy wiedzę.




Pokrywka była mocno zdezelowana , więc ją przesatynowałam .. ładnie to wyostrzyło grawerunek




2 komentarze:

  1. Kochana!!Piękne przeróbki!!Jestem zachwycona wykonaniem i pomysłowością!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem jedno...cudo! Po prostu cudo z tą sową.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.