Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

czwartek, 17 czerwca 2010

Recykling :)

Inspirują mnie "śmieci"-resztki kamieni, końcówki różnych materiałów, przedmioty już nikomu nie potrzebne. Tak było i w tym przypadku: zostało mi kilka różnych koralików z koralowca, rozsypane różne korale i pojedyncze kolczyki.







..taka kolia wyszła mi z tych "śmieci":)



..gwiazdki zawieszone na kolczyku, tworzą naszyjnik :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.