Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

wtorek, 5 października 2010

Ptasznik

Polubiłam ptaszkowe motywy. Musze tylko uważać , by nie nazbierać ich za dużo. Czasem miewam skłonności do przesady..
Oto kilka przykładów.

  Kupione na szrocie białe gąski z żółtymi dziobkami  całkiem  dobrze wychodzą na tle  żółtej ściany w sypialni.


 3 małe kurki .(oczywiście też ze szrotu)
Miałam na nie kilka pomysłów , ale tylko jedna znalazła zastosowanie..

..takie trochę niekonwencjonalne
Oprócz kurki w naszyjniku występują: miętowe i różowe agaty, kolorowe jadeity , zielone i bladożółte.. no właśnie, nie jadeity- jak powszechnie mówią- tylko zwykłe szkło. Uzupełnieniem korali są srebrne i posrebrzane elementy.

ps. znając życie, jakaś zainteresowana Pani będzie chciała naszyjnik bez kury.. będę walczyć do ostatniego pióra , by kura tam pozostała ;)

1 komentarz:

  1. ale z tą kurką...to dopiero ekstrawagancja:)
    przyciąga spojrzenia!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.