Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

niedziela, 17 października 2010

Winiki ekspresowego Candy.

Przepraszam ,że wyniki ogłaszam dopiero dziś, ale losowanie odbyło się na Poltworze,  z którego wróciłam wieczorem.

Na wstępie chciałabym podziękować wszystkim  uczestniczkom tej expresowej zabawy.

Na ten EXPRES zdążyło 15 osób..

ale odjedzie tylko ..tadam!:)


Do pomocy zaprosiłam Florę. To właśnie Basia sięgnęła do pudełka i wzięła los w swoje ręce:)
Gratuluję zwyciężczyni Ewie i proszę o kontakt.

2 osoby nie zdążyły na expres, ale kochane nie martwcie się ..to nie koniec niespodzianek na moim blogu.Przypominam też ,że wciąż trwają zapisy na moje pierwsze Candy.Na które serdecznie zapraszam.
Pozdrawiam wszystkich. Dziękuję za udział w zabawie i za odwiedzanie mojego bloga.

2 komentarze:

  1. Sprawdzam i sprawdzam ile było tych Ew...i wychodzi że tylko ja ;)(muszę zmienić nick chyba) Bardzo się cieszę..ponoć pierwsi nigdy nie wygrywają ;) Dziękuję Tobie i Basi i maila ślę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.