Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

poniedziałek, 19 lipca 2010

Popiele,brązy i łososie

Lubię te zestawy kolorystyczne.


Jedyny deszczowy dzień podczas urlopu.
Buty miałam pełne wody, ale było mi wszystko jedno.
Na urlopie nawet ulewa jest przyjemna.
Udało się złapać chwilę bez deszczu i strzelić fotę.
Dworzec w Lubaczowie

Spinka do włosów-organdyna wydębiona od Szwagierki -Ani, kawałek bluzki z poliestru, kawałek bluzki z jedwabiu(nie topi się:( ), kawałek spodni indyjskich z tafty, drewniany koralik.
Pierścionek- podstawa od Ani, kawałek podszewki z kurtki, kawałek organdynowej bluzki, kawałek satynowej pidżamy, srebrna kulka.

Agaty,masa perłowa, drewniane i szklane koraliki, miedziane kulki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.