Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

niedziela, 29 sierpnia 2010

Kolory końca lata.


Kończy się lato pięknymi kolorami. Jeszcze piękniej byłoby, gdyby kończyło się wysokimi temperaturami. W promieniach słonecznych kolory letniego zmierzchu są bardziej nasycone, ale też fajnie podgrzać kosteczki przed zimą:)
Koleżanki zamówiły u mnie 3 koszyki z kwiatami.Obłociłam sobie buty ,żeby zdobyć chmiel pnący się po drzewach.

Zdjęcie z wiankiem jest już archiwalne..miałam 200szt do zrobienia.Przy pomocy przyjaciółki i męża zdążyłam na czas , choć trwało to 21 godz.Ogołociliśmy wtedy wszystkie huciane nieużytki.:)

..i kolorowa mulina.

(udało mi się kupić komplet 30szt kolorowych mulin za 2 zł..i do tego wszystkie DMC..:)dla tego uwielbiam szroty!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.