Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

sobota, 28 sierpnia 2010

Świeczniki z brązu :)

Od 2 miesięcy mamy remont. Zmieniamy wnętrze naszego mieszkania. Wymieniłam już kilka przedmiotów. Sprzedałam bądź rozdałam poprzednie przedmioty i kupuję nowe do nowego stylu.Dużo łażę po szrotach , gdzie niedawno udało mi się znaleźć 2 brązowe świeczniki po 3zł. Świeczniki były pomalowane czarną farbą.Udało mi się je tak zdrapać , żeby jeszcze zostało trochę turkusowego nalotu.Choć mam już je ok 2 tygodni , to wciąż zachwycają moje oko.Postanowiłam się nimi nieskromnie pochwalić tu na blogu.
Szczerze powiedziawszy.. to one stoją do góry nogami:) , ale takie bardziej mi się podobają.W te kielichy włożyłam duże kuliste świeczki.

Najwyższy ma 35cm wysokości.
(Obecny wygląd)

Jeden śwecznik jeszcze w pierwotnej wersji.
Ktoś ewidentnie ręcznie je malował , bo "powyłaził" tą farbą na satynowane ozdobne kulki.

Nie wiem jak dla Was? , ale dla mnie zdecydowanie ładniejsze te odrapane:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.