Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

wtorek, 18 stycznia 2011

Poszukiwany ktoś do wymiany :).....Scrappieczątka.


Przyda się..przyda się..przyda.. wszystko się przyda. Jednak czasami są przedmioty, które przydają się raz  albo wcale. Leżą ..przewracają się.. ciągle są przekładane z pudełka do pudełka z nadzieją, że moooże kieeedyś..
Trochę to przypomina "psa ogrodnika". Takim nieprzydającym się przydasiem jest śliczna pieczątka z dzidziusiowym anonsem. Może gdybym była scraperką..?..ale nie jestem.
Polimerek ma wymiary-9/10cm. Wyprodukowany w 1989 roku w Petalumie w  stanie -California (ślicznie tam jest) :). Nawet ma swój numerek : K-151. Wygląda tak, jakby był wyprodukowany wczoraj. Został raz  zamoczony w tuszu do wypróbowania.


Może odwiedzi mnie jakaś Scraperka , której przyda się taki polimerek i chętnie wymieni się na coś:)
W zasadzie nie mam jakichś konkretnych potrzeb..Myślę, że wszystko mnie ucieszy, co nie jest związane z biżuterią. 

Czekam na propozycje. Jeśli chętnych będzie więcej.. to wybiorę najciekawszą opcję ;)

7 komentarzy:

  1. Oooo, ciekawa propozycja! Jezeli Ci sie ta pieczatka nie przyda, to chętnie ją przygarnę! Co moge dac Ci w zamian: właściwie wszystko z dziedziny scrapbookingu, dawno już zainicjowałam wymiankę odbitków stempelkowych, koronek z dziurkacza Marthy Stewart, trochę papierków by się znalazło, sama nie wiem, na co miałabyś ochotę. Jakąs kartkę mogłabym zrobić na specjalne Twoje życzenie. Wpadnij do mnie, porozglądaj się i pisz, co by Cię mogło zainteresować!

    OdpowiedzUsuń
  2. może inaczej a co byś chciała w zamian?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Inesko,nie mam pojęcia..coś bym chciała innego, ale co?:)nie wiem.Pozostawiam ten problem chętnym do wymianki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No...ja na tę chwilę mogę Ci zaproponować deseczkę pod kalendarz przeze mnie udekorowaną ...trochę retro z ornamentami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest :) Ja mogę zaproponować coś z wyrobów pergaminowych.... mam 4 różne Madonny może coś wpadnie w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja proponuję to co mam na blogu lub podobne zapraszam na http://zdnakuferka.blogspot.com.POZDRAWIAM...

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się przypomniało, że mam jeszcze taki obrazek http://1.bp.blogspot.com/_rmrRrANOXxM/TQzFIROShGI/AAAAAAAABSg/RvndUJBVhYY/s1600/Obrazek.jpg

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.