Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

czwartek, 3 marca 2011

Wytworki Edi-chwalę się

Witajcie!



Wczoraj dostałam paczuszkę od Edi. Mój syn spytał-"co to?..od kogo" Poinformowałam właściwie. "Jest tam czekolada?"-dalej pytał Kuba. "Nie, tam ma być tylko pudełeczko"-odparłam .Po chwili , po rozpakowaniu ..-" Wiedziałem! Wiedziałem ,że jest coś dla mnie!"-krzyknął porywając słodyczki..i tyle je widziałam:)
Resztę zawartości paczki przedstawiam na fotkach:) aaaa paczuszka jest  w ramach wymiany. Ja wysłałam polimerek , a w zamian dostałam takie ślicznoty.
WOW!
 
Pudełeczko było tak zapakowane


Po odpakowaniu wygląda tak:
Prawda ,że śliczne?


.. i jeszcze coś, czego kompletnie się nie spodziewałam.

Bardzo dziękuję Ci Edytko! Bardzo!

Serdecznie wszystkich pozdrawiam.

Ps.Trochę zmniejszyła się moja aktywność na blogach , ale dziergam, wymyślam, wymyślam i dziergam obiecane biżuteryjki....dużo czasu schodzi na podejmowanie decyzji.

7 komentarzy:

  1. śliczny prezent!
    ciekawa jestem, co tam tworzysz! czekam na dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się wystraszyłam,że spaprałam Ci to pudełko, ale może nie jest tak źle.Mam nadzięję,że reszta też się przyda, ja pokażę na blogu naszą wymiankę w następnym poście.

    OdpowiedzUsuń
  3. O czym Ty do mnie rozmawiasz?:) Pudełeczko jest śliczne, a kamyczki są extra zwłaszcza te różowe.Nie długo pokaże jaką mam zajawkę na ten rodzaj różu.
    Jeszcze raz- BARDZO DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo i pokazuj, co tam zdziałasz, bo uwielbiam oglądać Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super "pudeleczko",,,Edi jest mistrzynia "pudelkowania",,,,,,i niespodzianek!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. spaprałaś?!?!?!?! ja bym się za nie zastrzelić dała!!!!


    to do Edi było...
    powtórzę pod jej postem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne pudeleczko :* no cudenko dostalas:*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.