Witam Cię na moim blogu i cieszę się, że mam z kim dzielić się kawałkiem swojego świata. Każda wizyta i komentarz dodaje mi wiary , że moje blogowanie tu ma sens. Jest też dla mnie okazją do poznania innych światów...innych blogów. Dziękuję za każde spotkanie i pozostawione tu słowo:)

niedziela, 6 lutego 2011

Maska prawie skończona-proszę pomóżcie zdecydować.

Witam Was serdecznie w ten ciepły, ale wietrzny dzień:)
Maskę prawie skończyłam..prawie..Nie potrafię zdecydować, czy zrobić obwódki oczom?.. i czy zamalować na ciemno ornament na twarzy? Też nie wiem, czy zrobić coś z ustami? Będę bardzo wdzięczna za wszelkie sugestie.


Kilka postów wcześniej pokazywałam pierwsze kroki przy dekorowaniu tej maski.Wówczas przykleiłam tylko wachlarz i pomalowałam całość na szaro.
Długo nie mogła się zdecydować jakie dodać ozdoby.Rysowałam esy-floresy..potem je usuwałam. w końcu pocięłam ażurową gumową podkładkę pod kubek i przykleiłam z boku twarzy.


Długo też zastanawiałam się nad "koroną" maski. Przykładałam różne ozdoby, ale w rezultacie zdecydowałam się użyć popularne kwiaty z organzy i tafty (powszechnie używane jako broszki, ozdoby do włosów i t.d.)
..i chyba całkiem fajnie to wyszło..


Pozdrawiam  cieplutko i życzę owocnego tygodnia.:)

5 komentarzy:

  1. hmmm taka stylowa jest... śliczna... a może by jej dodać jakiś kolor? na ustach, albo ten ornament właśnie kolorowy zrobić...?
    przełamać to trochę...?

    hmm,ale właściwie to ja się nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za sugestie.Każdy się zna, bo każdy ma swój gust..i to jest najfajniejsze i najciekawsze. Akurat tę maskę chcę pozostawić w tych trzech kolorach. W Wenecji niesamowicie mnie urzekły takie "hiszpańskie" maski.Były w czarnym i szarym kolorze z charakterystycznymi wachlarzami.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczu i ust bym nie ruszała ... jedyne co to ornament ciemniejszym szarym czy tam srebrnym bym zrobiła:D ale tak o jeden ton

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest idealna już teraz :)

    Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za komentarz, on daje mi wiarę w to co robię i jest drogą do poznania Ciebie i Twojego świata.